?

Log in

No account? Create an account
LiveJournal for Mexicana.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.

Friday, June 24th, 2005

Subject:im boreddd
Time:11:54 pm.
What's your favorite....
Beverage (non-alc) ?cranberry juice
Beverage (alc) ?coronas
Color ?purple
Food ?pizza
Item of clothing ?hoodies
Meal of the day ?dinner
Feature on yourself ?eyes
Quality in a guy/girl ?EYES
Phrase ?FLIPPIN IDIOT
Song ?coldplay-til kingdon come
Musical Artist/Band ?coldplay
Sport ?baseball
Movie ?NAPOLEAN DYNAMITE
TV Show ?hmmm.....friends
Radio Station ?105.9
Type of Chocolate ?milk
Eye Color ?green/blue mix
Do you/Have you ever....
Have any pets ?no
Smoke ?no
Drink ?heck yes i do
Have any piercings ?yup my ears
Have any tatoos ?one on my back
Cheat on a boyfriend/girlfriendkinda sort of
Gone streaking ?no
Gone skinny dipping ?no
Been to Europe ?no
Been to an island ?no
Had stitches ?no
Broken any bones ?no
Been stabbed/shot ?no
Slept until after 12:00 ?yupp
Stayed up all night ?yuppp i like to party
Danced like a whore ?perreo
Hooked up with 2 people in one weekend ?yuppp in one night
Turned down a dare ?not yet
Would you ever....
Eat pizza with chocolate chips ?no
Kiss someone of the same sex ?idk.....maybe if im really drunk
Cheat on someone you love ?neverr
Run away from home ?yess
Lie to your parents ?uhh...yeaaaa
Lie to your boyfriend/girlfriend ?if it is neccesary
Lie to your best friend ?yea...sometimes u have to
Give a homeless person money ?of course
Run from the police ?nooo
Bungee jump ?its my dream
Sky dive ?that tooooo
Cross dress ?for halloween
Be an exotic dancer ?hmm...pays good money
Walk out of a restaurant without paying ?if i was really poor or jus bored wit friends
Scuba dive ?yup i wanna find nemo
Go rock climbing ?yeaa why not
Go spulunking (caving) ?nah i dont wanna meet batman
What do you think of when you hear....
Eminem ?sexxy
Bologna ?dont like it
Hott ? boys
Orange ?fruit
Real world ?its a killer
Fuck ?who ?
Jack ?hotttt
Cucumber ?mmmmm
Hip-Hop ?lets dance
Uniform ?thats for losers
UniCORN ! ?thats gay
Rainbow ?thats pretty
Clown ?scary !!!!!!!!!!

CREATE YOUR OWN! - or - GET PAID TO TAKE SURVEYS!
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Thursday, June 2nd, 2005

Time:9:53 pm.
Mood: giddy.
GOSH!!!!!!
HAMPTONS tomorrow
im soo excited i cant wait till tomorrow and party and get a tan. its goin to be the best fuckin time everrrr.

Prom this weds commin up i cant wait for that either im goin to have my 2 bestest friends everrr, come to the copacabana wit me and my boys wooho0o

I've done a lot of thinkin and i've come to the conclusion that i dont regret anything i've done. this year has been soo much fun and outta control its been party after party. i've learned many things and i think i will end high school on a very good note. lots of shit has gone down this year some good things and some bad things but its all for the best i think.
all i kno is that for 4 years i've had only 2 close friends that i would give my life to. the rest are aquintances and i love them tho
i'll miss everyone when i graduate Jen dont worry i'll miss u a lot more than the rest.
i love this year but it has to come to an end.

<333333333
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Thursday, April 28th, 2005

Time:4:02 pm.
Mood: amused.
hehe
omg ppl dont kno how to grow up.
they fuckin make themselves look important and say that they are being stalked.
i really dont care wat u or anyone of ur friends think of me cuz all i did was watch out for my best friend, u were the ones u started the shit. never did i curse at u then u come back all defensive and shit. u bring all ur lil friends in to bash on me. y ??? cuz u kno u wont see me in skool the next day
yo my number is 2275121 if u really wanna act like mature ppl give me a call and we'll settle this.
then u take the time to do spell check and tell me i cant spell c'mon ur the pathetic ones. tell me if i care ???
how bout u guys do ur lil emo shit and succeed next time when u try to kill urself.
whos callin who immature???
c'mon u guys was i talkin to either of u two or was i talkin to Erin ????
and if im a horrible person than im god damn proud of it cuz i can still get friends, that fuckin dont have a mood swing every 5 min pretending to be bipolar.
and once again i'll say nigga please !!!!
ur all fake and u kno it
then u say u arent goin to talk shit about anen or me and u take another 30 min of ur time to write about her in a 50 page book.
hahaha
i'll leave it at that
anyways im glad i moved to new ro cuz there aint that many pychos in there.
well byeeeeeee give me a call if u want and we can meet up.



in other news my birthday is tomorrow!!!!!!
Comments: mind games.

Monday, March 21st, 2005

Subject:bitch is goin down
Time:4:03 pm.
haha if i get suspended within this week dont be surprised cuz fuckin bitch is goin down tomorrow. talk in shit and acting like i was backin out right after i put my finger in ur face haha thats a joke. the sad part is that her own sister has my back.

other than that a pretty good day wit tae bo fun shit yo !

<3333
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Thursday, March 17th, 2005

Subject:hellz yea
Time:9:51 pm.
Mexicana429: but drink some for me
crazy seaman: see thats the problem everyones sayin that and im bombed
Mexicana429: haha
Mexicana429: but im yesi !!!!!
crazy seaman: lol ok one shot for u

damn i got ppl all over gettin drunk for me b/c i cant tonight

WILL U TAKE A SHOT FOR ME ???
Comments: mind games.

Wednesday, March 16th, 2005

Time:5:47 pm.
i havent updated in a while but jus for jenn i will

My week has been ehhhhh......good but bad at the same time im sick of all this bullshit im done wit the drama.
Im excited tho cuz senior year is almost over and im out.
i kno i kno everyone will miss me but hey u gotta move on. (hehe j/k)
this year tho has been better than last year i kinda feel sad that its commin to an end i met soo many awesome ppl this year and im finally gettin close to some of them and then its all over time to say bye.
So far i havent gotten in trouble wit the rents cept when i lost my fone nad yeaa......i've done lots of shit this year i kinda regret and i've come to accept that no one can be trusted in this world cuz they are bound to screw u over one day.
the most important thing i learned was WAT GOES AROUND COMES AROUND
remember kids KaRmA
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Sunday, February 6th, 2005

Time:9:55 pm.
Mood: ditzy.
Me Love You Long Time by ruby mae
Your name
Your partner
You two areIn love
Your meeting was byChance
They are yourSweetheart
You are theirTrue love
Your love willBe your strength
Quiz created with MemeGen!




This is so sad cuz i actually believe this me and him have been basically on and off but even when i was wit erik i still thought of him
AWWWWWWWW
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Saturday, January 29th, 2005

Subject:IM HEATEDDDDD
Time:2:05 pm.
Mood: pissed off.
Yo im dumb tight right now ~!!!!!!!
I fuckin got my fone stolen last night and i think i kno who it is but they keep on denying it and im bout to go over to their houses and beat the shit outta them
I feel like shit i have the biggest hangover everrrrr
i was soo bad last night like real bad i feel like crap
i had heineken,Alize,coronas and of course my cranberry juice. omg and then i didnt go to work cuz i lost my voice which meanns im only goin to work one shift this weekend and i will have no money watso everr for the week.
it was a fun night until i got my fone stolen from those assholes
I remmeber pretty much everyhting im on 2 hours rest right now
Im soo tired and i have the biggest hangover everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Im never drinkin again.........thats a joke but yeaaa im goin to learn how to control myself when i do drink cuz it leads to bad things.
WEll at least i had my best friend wit me the whole time.
yea and once i get a new fone i will have to store all 126 numbers i had in there which really suks, so ppl start givin me ur numbers again.
I FUKIN HATE THIS SHIT!!!!!!!!
Comments: mind games.

Thursday, December 9th, 2004

Subject:postin pics
Time:7:51 pm.


GEMO !!!! TrIx and mE



rockin the tuxes




my 2 boys and diana



The thru-way crew



MY babies
Comments: 2 poles to dance on -mind games.

Time:5:05 pm.
haha
you cant trust no one now
i thought i had a best friend and that she would never do shit to me but i guess not.
it hurts soo bad i dont kno how to deal wit it my eyes burn and i dont kno why i care so much
i shoudl really stop givin a shit but its too hard.
they all of a sudden hangout alot and he picks her up from school and everything and they hang out constantly now and she doesnt talk to me like im the one who back stabbed her.
arent there other guys she can date but why my ex. its nasty cuz shes gettin my left overs and she knows it but yet she doesnt care.he is so retarded i call him to ask him if he gave my number out to his friend and instead of answering his fone he calls me back on her fone to make it clear to me that they are together omg i will admit it got me heated i shouldnt give a shit no more but i jus dont kno y it hurts to kno that they are together. all i regret is givin her a shout out in my yearbook. damn now i feel stupid.
i hate him and i hate her i wish they rot in hell and i regret not keepin the $130 that he had in his wallet when i took it from him. wtf was i thinking????

oh and in another note annes car is really nice and whoever says its not is kiddin themselves.
Comments: 3 poles to dance on -mind games.

Tuesday, December 7th, 2004

Subject:WaT NoW BiTcHeS!!!!!!
Time:5:04 pm.
yeaa...so my best friend anne is jus got her car like 2 min ago cuz she was goin to pick it up at 5 o'clock. she was able to pay wit her drug money at least something good came outta that. hahhahahaahhaha
wat now bitches? if u were her friend you'd be ridin wit her but ur not so therefore ur not cool and wat ????

hmmm.....wat else yea so idk who to vote for as the celebs for nrhs. i think i have the funniest laugh but there are more retards so i think i'd lose.
oh and by the way vote for brunna as most sophisticated (even though she aint)or else i'll kick ur asses biatches
Comments: 3 poles to dance on -mind games.

Time:4:59 pm.
Anyone and everyone who reads this, post in a comment something that you would like to do with me someday.

Then post this in your journal to find out what I want to do with you and what others want to do with you.
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Thursday, November 25th, 2004

Time:12:56 pm.
DRUG problem !!!!
hahahah u start makin up shit thats way too funny !!!!
Grow up hhhahahahahahhaha
Loserrrrsssss


<33333333
Comments: 4 poles to dance on -mind games.

Monday, November 15th, 2004

Subject:Representin
Time:10:03 pm.
Mood:ge-mo.
YO this is yesi representin GE-MO !!!!
Holler at my homie Trix (aka Brunna)
We created ge-mo (g-mo) to holler at those kidz who are emo and ganster at the same time kinda like me and trix.
so holler at me if u wanna be like us.

yo and by the way nice story today u shared wit us.

peace out girl scout !!!!
Comments: 2 poles to dance on -mind games.

Tuesday, October 26th, 2004

Subject:Hollerr
Time:10:52 pm.
Mood: amused.
Yo stupid ppl are so retarded
i would usually feel bad when i hear someone say, that i ruined their life or that i made their life miserable for a couple years, but for u i dont, i think overall u deserved it for being a fake ass bitch
you dont have the ballz to say it to my face when i was there but now u bring it up after like almost a year to try to make urself look like the victim wtf!!! yo if i had ur number i would call u up and say it to you but since i dont i kno someone is bound to read this and tell you so i hope to hear back from u.
And u kno wat grow up i would think that being a HS senior u would kno how to act in these situations and yeaa like u said this is very funny haaaaaa. jus like i thought it goes in one ear and right out the other wit u guys.

oh and yeaaa on sat its gonna be so much fun !
vodka and cranberry juice wit ice cubes yummmm !!!!!!!
holler to bitch anne!!!!!!!!!!!
Comments: 2 poles to dance on -mind games.

Saturday, August 28th, 2004

Subject:GREEN TREE STYLE
Time:1:14 pm.
imma be on a wedding story today !!!

well i actually dont kno when they are goin to air it but they are goin to record it today. hahah
jus hear for some glasess being broken in the back ground and that'll be me. Or if the bride gets stains on her dress that will be form me spilling red wine on her.
i'll keep u posted as to when its goin to air.


as Nick would say Green Tree mutha fuckas!!!
U fuckin babies wit a polish/ greek / albanian accent

<333
Comments: 1 poles to dance on -mind games.

Saturday, July 31st, 2004

Time:7:48 pm.
Mood:fukin heated.
Yo im DUMB heated !!!!!!!!
like i have never been in a long time
so cnadice my BFF comes to see me and we r supposed to hangout and then go off wit our boyfriends and my mom decides not to let me go out at all cuz i was 15 late cuz i was talkin to one of my neighbors.
Wat the FUCK

she is seriously on crack i dont get it i only see candice like once every 2-3 months and this month i was gonna see her like 2 times and i was excited bt no she has to ruin my plans for the night.
fuckin bitch
Comments: mind games.

Wednesday, July 28th, 2004

Time:4:31 pm.
i havnet updated in a while really dont feel like updating much cuz nothin interesting happens to me soo yeaaa.....

i hanvet worked in like a month practically since skool ended kinda pisses me off.

saw candice went to jersey almost went to six flags wit the ppl i love chillin wit the most at green tree mutha fuckers

hmmm......i sleep a lot then i go out then get yelled at for not commin home at time and thats basically it.

today i "went job hunting" but before that got yelled at by my mom that im too god for any jobs in new ro and that i should look for jobs in mam'k or larchmont soo i jus chilled wit Ale, mario, and my b/f. i hadnt seen him in a week i was soo excited till my dad called me and told me i had to go home i only saw him for like 1 1/2 hours. i dont get to see him till fri or next week :( cuz hes a poop and lives in NJ. but i still love him.

hope everyone is doin well gtg bye
Comments: mind games.

Subject:woahhhhh
Time:4:31 pm.
How to make a seximexiyesi
Ingredients:

5 parts intelligence

3 parts humour

5 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!
Comments: mind games.

Monday, July 12th, 2004

Subject:holller bitches
Time:11:19 pm.
I jus got invited to the best party everrrrrrr
its gonna be hte coolest so if ur not invited ur not cool
hahaha sux to be u on saturday!!!!


take that bitches and hoes!!!

good night last night lotssss of funn!!!!

<333


goodnight everyone hope everyone is having a good summer
Comments: 2 poles to dance on -mind games.

LiveJournal for Mexicana.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.